YOUR DREAM, MY REALITY.

Alla inlägg under oktober 2013

Av Max Johansson - 31 oktober 2013 22:58

Jo de är https://www.facebook.com/Hejtallu Alla in och adda denna fina tjejen! Hon var den snyggaste som gillade nog den snyggaste tjejen på min fb men ah adda henne sjukt fin tjej :O 

Hon är fett snäll om man är snäll mot henne Hoppas du får en toppen dag JOY <3

Av Max Johansson - 31 oktober 2013 18:40

      

Av Max Johansson - 31 oktober 2013 12:57

Tja har varit uppe en stund men många på facebook som håller på mot mig osv... Vad fan är erat problem? Jag bloggar hur mycket jag vill utan att fråga er och bloggar precis om vad jag vill! om ni stör er på mig ta bort mig blocka mig vad som helst liksom ist för att hålla på med mig ni känner inte ens mig ni vet inte hur jag är som person IRL men asså ni får tycka precis vad ni vill om min blogg men sluta skriv massa hat i chatten om du nu stör dig så jälva mycket så ta bort mig då äre så svårt att göra de men ah. Men har inte kunnat sova så bra inatt efter olyckan som hände har skit ont fast de blir väll la bättre efter ett tag. Och kommer nog komma några inlägg till senare kanske! 

  Glöm inte att Gilla min blogg med! <3

Av Max Johansson - 31 oktober 2013 01:07

Haha ska lägga mig nu ska upp tidigt i morgon! men hoppas ni kommer fortsätta läsa min blogg hoppas de kommer gå bra! Men 1 sak stör jag mig på vill typ ha MaxJohansson.Se men ska försöka fixa de hur de nu går till! Har haft ett helvete i dag först sjukhuset efter en bilolycka (inte mycket skadad) I helsingborg men de kommer gå över bara 2 brutna revben! Men Hoppas alla kommer se upp till denna bloggen ska försöka göra mitt bästa har ett par dåliga dager jag inte kanske kommer blogga på så nu är infomerade men GodNatt!

Av Max Johansson - 30 oktober 2013 23:01

Haha Tjena jo jag har bestämt mig för att börja blogga på riktigt nu satsa lite så gör detta för jag tycker de är kul och skriva ut massa saker osv! Jo varför jag börjar blogga igen! Jo för jag kände för de har sutit och tänkt på de ett tag om man ska börja bestämde mig som ni kanske ser när ni läser! Gör detta för andras skull säger inga namn men hoppas alla har haft en soft vecka a amen veckan är ju inte slut ännu fick reda på att jag ska ba gå i skolan i 2 timmar i en vecka så fkn skönt fast börjar kl 8... men ändå kan gå hem och lägga sig sen. Tänkte ha dagens låt och så varje dag fårse hur mycket jag har tänk att skriva om dagen asså hur mycket jag ska skriva men ni förstår nog om ni inte är för BLONDA!.. Men Hoppas ni kommer följa mig blogg ha en bra Kväll! Bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena jag är en kille från halmstad som lever sitt egna lilla liv kan man säga men jo jag kommer skriva om massa saker min fritid allt de vanliga kanske lite fårgestunder kommer kanske med komma upp på min blogg Hoppas ni kommer följa mig blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards