YOUR DREAM, MY REALITY.

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Typer av Mobbning

Av Max Johansson - 1 november 2013 14:45

Klicka på hjärtat om du är imot Mobbning!!!!

Men asså stör mig så fkn mycket på folk som mobbar andra osv.. Ni mobbare där ute läs denna texten Blir bara så jävla ledsen att folk ens kan göra folk så sårade!

Mobbning kan indelas i olika kategorier:
Fysisk mobbning (slag, sparkar, knuffar, dra i håret, tafsa, trycka upp mot vägg, förstöra kläder, väskor eller skolarbeten med mera)
Verbal mobbning (rykten, hån, hot, glåpord, öknamn, klotter, nedsättande kommentarer)
Psykisk mobbning (blickar, suckar, kommentarer, imitationer (till exempel imitera någons haltande, sätt att tala, etc), vända ryggen till, inte lyssna på förslag, flytta sig om någon sätter sig bredvid, resa sig upp och lämna sällskap när någon anländer, ignorera, utfrysning, ogrundad portning och svartlistning)
E-mobbning (rykten via exempelvis chattprogram eller communityn, förtal via Internet-sidor, hot via SMS, spridning av bilder och filmer på till exempel Internet utan godkännande med mera, trakasserier på forum, bloggar och wikier)
Övriga former (beställa varor, göra ansökningar, skriva insändare och kontaktannonser i den mobbades namn, sprida den mobbades kontaktuppgifter)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Max Johansson - 3 november 2013 13:37

Jag fucking hatar tjejer som ser ner på andra tjejer när de går förbi dem och börjar skratta eller påpeka deras brister. Vad? Tycker du att dem är fula? Vet dem inte hur man klär sig? Väger dem mer ? Hur mycket av en idiot kan du vara? Allvarligt?!...

Av Max Johansson - 3 november 2013 00:07

Hon kanske inte har de största brösten,Hon kanske inte har den största röven,hon kanske inte har den kroppen eller ansiktet som en Victorias Secret ängel eller en supermodell,hon kanske inte har de egenskaper som skulle fånga din uppmärksamhet, men d...

Av Max Johansson - 2 november 2013 23:08

  Du är så underbar finns för en hela tiden jag är glad att vi har tbx kontakten! <3   ...

Av Max Johansson - 2 november 2013 18:37

GILLA INLÄGGET OM JAG ÄR RÄTT FÖR DIG! Jag är den typen av pojkvän som släpper vad jag gör för att ta hand om dig. Vill du gå på bio? Kom. Vill du mysa i soffan och titta på film? Om du är bekväm med det så är jag på. Vill du stanna hemma och laga ...

Av Max Johansson - 2 november 2013 13:21

 

Presentation


Tjena jag är en kille från halmstad som lever sitt egna lilla liv kan man säga men jo jag kommer skriva om massa saker min fritid allt de vanliga kanske lite fårgestunder kommer kanske med komma upp på min blogg Hoppas ni kommer följa mig blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards